Tuesday, December 16, 2014

Не відмовляйтеся від допомоги близьких

З народженням дитини життя жінки перебудовується, вся увага тепер направлено на малюка, час належить тільки йому, а мама почуває себе втомленою і роздратованою. Післяпологова депресія не обійшла стороною і мене. Після народження нашого сина Данила мені здавалося, що я розбита. Рідні та близькі пропонували свою допомогу, мене це дратувало, я була впевнена в тому, що малюк цілодобово повинен перебувати поруч з мамою. Хоча багато і погодяться з цим твердженням, насмілюся сказати, що для малюка краще провести одну годину з бадьорою і відпочила мамою, ніж дві години з мамою, у якої поганий настрій.

Як же прекрасно, що я зрозуміла це вчасно! З цієї причини зараз я не відмовляюся від допомоги близьких. На момент народження дитини мій чоловік був у закордонному відрядженні. Він приїхав через кілька днів після виписки. Чоловік спілкувався з сином і доглядав за ним так, ніби все своє життя дбав про маленьких дітей .

І мої батьки, і батьки чоловіка шалено люблять нашого сина Данила і завжди раді провести з ним зайву хвилинку.

Наші відносини зі свекрухою раніше були сухуваті. Маленький Данило стер всі грані! Зараз ми чудово ладнаємо і розуміємо один одного. А ще у нас є єдині і улюблені тітка (сестра чоловіка) і дядько (мій молодший брат)! Малюк радіє їх приходу!

У березні Данилу виповнюється 2 рочки. Завдяки тому, що з самого народження за ним доглядали всі родичі, він росте товариською дитиною. Це помітно навіть на прийомі у лікаря. Данило посміхається докторам, намагається заговорити з дітьми та їх батьками, які очікували своєї черги. А молоді мами нам роблять компліменти з приводу товариськості нашого сина.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru