Saturday, December 27, 2014

Улюбленому таткові присвячується ...

Турботливий тато це той, який ніколи не забуде завести на ранок будильник, щоб його чадо не запізнилося в інститут. Турботливий тато не забуває вичавити склянку свіжого соку, щоб твій день почався з вітамінів. Турботливий тато завжди пам'ятає про твоє прохання нагадати про пальто, віддане в чистку. Такий тато завжди готовий допомогти зробити реферат з історії стародавньої Греції, коли у тебе просто не залишається на це сил після бурхливої вечірки. Та й сесію без такого тата тобі просто не осилити. Хто як не він буде всю ніч писати шпаргалки по філософії напередодні іспиту? Турботливий тато не забуде передати твоєму коханому, що ти зустрінешся з ним в інший час. Тільки тато зустріне тебе після важкого дня легким низькокалорійним вечерею і готової розслаблюючій ванні.

Тільки мій тато може відключити заведений на ранок будильник, щоб я гарненько виспалась. Тільки мій тато з ранку вичавлює мені склянку апельсинового соку, забуваючи про мою на нього алергію . Тільки мій тато віддає моє пальто в чистку, помітивши на ньому пляма, попередивши мене про це тільки тоді, коли я, проспав через вимкненого будильника, бігаю по квартирі, намагаючись встигнути до третьої парі. Нарешті, діставшись до інституту в старій синій куртці (яка мене до того ж шалено повнить) і з почервонілим від апельсинового соку особою, я розумію, що тільки мій тато міг зробити мені замість реферату з історії стародавньої Греції реферат з історії Єгипту . Отримавши від викладача догану за невиконаний доповідь і будучи відстороненим від сесії, викидаю вже не потрібні шпаргалки, написані папою з такою любов'ю (заглянувши в них, мимохідь дивуюся, з яких це пір Кант абсолютно підтримував погляди дідуся Фрейда? О, тато! ..) . Намагаюся встигнути на побачення з коханим. Але він так і не з'явився ... Відчуваючи себе повною невдахою, понуро плентаюся додому. Виявилося, що тато так старався при готуванні вечері до мого приходу, що зовсім забув попередити мою любов про нашу зустріч. Сідаємо за стіл. Я - в передчутті смачного вегетаріанського вечері ... О, боже! Тільки мій тато міг приготувати на вечерю курку, запечену в соусі (при тому, що м'ясо я не їм вже два роки), щоб я не перетворилася остаточно в кістляву оселедець. З порожнім шлунком вирушаю приймати цю саму розслаблюючу ванну ... Передчуваю незабутні відчуття в теплій водичці з травами. Взагалі-то турботливий тато це добре, але самим дбайливим може бути тільки мій татко. Ну хто ж, як не він, може порахувати ванну з холодною водою розслаблюючій ?!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru