Tuesday, December 16, 2014

Відкритий лист тещі

Шановна редакціє, яке додається нижче твір направлено в кілька шанованих мною друкованих видань. Якщо ви не виявите в ньому ознак художнього твору чи документальної ілюстрації актуальної соціальної тематики, прохання розглянути можливість його публікації "на правах реклами". З повагою, Сергій Фара (псевдонім)

Відкритий лист тещі. Дорога Любов Федорівна! Інший на моєму місці міг би бути Вам вдячний. Адже те, як Ви вже скоро 20 років звертаєтеся зі своєю молодшою дочкою, можливо, робить її такою щиро люблячої і відданою дружиною і гарною матір'ю. Ви, напевно, не зрозумієте, але я дійсно і всім серцем люблю Вашу дочку Олену. І тому і в страшному кошмарі не побажав би їй коли-небудь опинитися знову в Ваших материнських обіймах.

Ось уже 9 років я іноді з жахом знаходжу в ній ознаки Вашої унікальної манери спілкування з близькими Вам людьми. На щастя, в більшості випадків це виявляється моє власне хвора уява, чиє нездорове відхилення виникло і закріпилося в мені за ті недовгі місяці нашого близького спілкування з Вами.

Як Ви готували! Ваш стіл нагадував царський в тих фарбах, як це зображено у билинних оповіданнях, але з деякою карикатурно. Щось у ньому вже було від Гоголя і Салтикова-Щедріна. За пару місяців, проведені з Вами в одному заміському будинку, я легко додавав 5-10 кг. Сьогодні мені іноді згадуються Ваші частування. Весь наш спільний досвід зробив спогади про мої трапезах за Вашим столом злегка метафоричність. Сьогодні мені здається, що мене годували як бичка на бійню. Останньою, мабуть, повинна була стати моє весілля з Вами ... Пардон! Вашою дочкою!

Як я вже сказав, Ви подарували мені щастя бути з Оленою. Себе я оцінюю критично. Я не Ален Делон, звичайно ж, хоча при зрості 195 см володію певною статтю. Але головне, я, звичайно ж, скверів характером. Мої прискіпливість, уїдливість, увага до дрібниць, упертість, нарешті, хоча і носять побутовий характер, але легко могли б бути причиною втоми настільки піднесеної і емоційної натури як Олена. Але! Ваш "привид" в нашій сімейній "опері" додає в цемент наших сімейних взаємин той невеликий за обсягом, але настільки значимий для їх зміцнення елемент, як той, напевно, який китайські майстри використовували при будівництві Великої Китайської Стіни. До речі, кажуть, це були не то кров молодих жінок, не те якісь харчові добавки. У Вашому випадку, це, мабуть, і те, і інше. Ви не даєте нашого союзу з Оленою ослабнути. Вже неодноразово Ви щедрою рукою плескали в наш трохи згасаючий багаття любові цебер гарячого масла. На жаль, цим маслом Ви боляче обпалювали настільки любляче Вас і в черговий раз розкриває Вам назустріч серце Вашої дочки. Ці шрами затягуються роками.

Я чомусь ніколи не присутній при цих розправах. Не знаю, може бути, Ви вважаєте, що молода жінка потребує хорошої прочуханки. Я цього не знаю і точно не здатний на це. Можливо, Вас переповнює власна жовч, яка відбувається чи то з відчуття позбавлення Вас своєї власності - дочки, чи то, все-таки є наслідком перенесених Вами страждань.

Дорога Любов Федорівна! Мені Вас щиро шкода! Ваша власна біль не дозволяє Вам насолодитися любов'ю, душевним теплом і просто суспільством Вашої молодшої дочки настільки ж прекрасною всередині, наскільки і зовні. Мені нема чого Вам запропонувати, дорога теща. Все і завжди в своєму житті Ви звикли брати самі. Я можу тільки побажати Вам дотягнутися до всього, що Вам желанно і стане Вам насолодою і розрадою. Але за однієї умови! Ні за яких обставин я не хотів би, щоб Ваші бажання поширити Вашу владу і вплив на Олену або наших з нею трьох дітей не здобули б матеріалізацію. Визволи Вас Бог від гріха, а нас від покарання! Нехай все залишається як є, нехай зарубцьовуються рани, нехай ненависть, настояна на образах, вицвітає і блідне як чорна смола Вашого волосся, украшаемая сивиною. Нехай вино розбрату перетвориться на оцет сумніви і буде використано для приготування Ваших майстерних страв. Нехай все порастёт бильём. Живіть з миром, дорога Любов Федорівна! Живіть з миром! Ваш щирий зять Сергій.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru