Tuesday, December 16, 2014

Зміна обстановки

Ми познайомилися, коли у мене вже була дитина від першого шлюбу. Зустрічалися рік, а потім вирішили жити разом.

Свекрухи я відразу не сподобалася. Настільки сильно, що вона стала всіляко стравлювати нас. І при цьому залишатися осторонь. Це було жахливо. Після роботи не хотілося йти до нього додому. Кожен день скандали. Свекруха живе в сусідній квартирі. У нас стояла її пралка. І тому вона частенько заглядала до нас. Але як тільки вона їхала на дачу або виходила на добу на роботу (у лікарні), так все устаканюється, між нами відновлювалися мир і злагода.

Ми зважилися на дитину, нашого спільного дитини. Як тільки свекруха дізналася про це (від сина) почала ще більше стравлювати. Ми вже зібралися розходитися. Але я завагітніла. Для мене це було щастя , а він просто вимотував з мене нерви. Доводив до сліз, а потім єхидно посміхався і казав: "А що ти плачеш? Тобі не можна нервувати". Зараз він не любить згадувати той час, каже молодий був, дурний. А як було мені?

Коли свекруха дізналася, що у нас буде дитина, сказала: "Ну ось, тепер її з животом не виставили". А які битви були через ім'я ... Страшно згадати. Кожен день, коли я поверталася з роботи, у мене була тільки одна думка - піти.

І в один прекрасний день (дійсно прекрасний сонячний день) я увійшла в храм. Тільки почалася служба. Я стояла і ревіла. Я не змогла вистояти довго і пішла. До цього моменту я не вірила ні в Бога, ні в ... ні в кого. Але тоді в мені з'явився такий запас сили, внутрішньої сили. Я зрозуміла, що якщо я витримаю, то він зрозуміє, що він неправий.

Коли народилася дитина, чоловік перетворився. Став уважним, турботливим, буквально цілував мені руки-ноги. Оберігав мене від своєї матері. І матері своєї сказав: "Якщо я ще раз почую або дізнаюся, що ти обговорюєш Свєту, влаштую грандіозний скандал".

Тактика її змінилася. Вона стала плакати, що її все залишили, кинули. Свекруха не живе одна, у неї є чоловік і молодший син. Денис знову став до неї заходити. Але крапля ж камінь точить. І через деякий час знову стало погано, тільки тоді я на нервовому грунті втратила молоко. Цього вже я свекрухи пробачити не змогла досі.

Через два роки мені подзвонили, як черговику на поліпшення житлоплощі, з департаменту житлової політики і запропонували вступити в лужковську житлову програму "Молодій родині - доступне житло". Ми подумали і погодилися. Метою не було накопичення грошей на нове житло, з цим начебто все нормально. У нього своя квартира. Ми живемо в ній. А там живуть мої батьки. Мета була накопичити грошей, а потім вийти з неї, субсидію не брати, а на накопичені гроші купити дачу. Ну хоч в Калузькій області. Але там не можна було здавати квартиру за договором, тоді ми здали цю, а самі переїхали в Мар'їно. Ідея переїзду була спочатку його. Там була велика трійка. А тут двушка в дев'ятиповерхівці.

Ми переїхали. Якщо свекруха не сиділа з онуками раніше, то в Мар'їно її була не вмовити приїхати. Ну та й Бог з нею. Ми не змогли витримати програму і через рік повернулися. Але за рік наші відносини змінилися в кращу сторону. Нікому було псувати наші відносини. Я стала посміхатися. Ми були щасливі. І ще ми були в очікуванні ще одного малюка.

Проте нам довелося повернутися назад. Свекруха як не підходила, так і не підходить до онуків, але тепер все по-іншому. Чоловік мене любить, він сам сказав, а ще він сказав, що якщо я ще раз підніму тяжкість, то він на мене образиться, бо хоче, щоб я йому народила четверту. Не зараз, пізніше. Коли молодший підросте. Рочки через три.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru