Wednesday, January 7, 2015

Бабуся теж член родини

Напевно, все в житті мине. І перемелеться, і мука буде. Але ось зараз дуже важко. Дитина, яку ти чекав, про який мріяв і бачив його уві сні, раптом виріс, став дорослим і чужим. Тепер, виявляється, у нього був свій світ, про який і не здогадувалися батьки. Світ не завжди добрий і спокійний.

І ось у мене відняли внучку. Просто тому що ... Думаю, ніхто не зможе цього пояснити повністю. Маленьке диво, яке, йдучи зі мною з дитячого садка , всім радісно повідомляло: "Баба Наташа!"

Ми були з нею одним цілим. І тепер дочка - абсолютно чужий, вміє тільки ревнувати і заздрити, потайний і жадібний людина (звідки що взялось і як хочеться помилитися!) Відняла її в мене. Що не бачить батьківської любові , беззахисна дівчинка. Отця їй не судилося, мабуть, дізнатися, принаймні, в дитинстві. Чужий із сумнівним минулим чоловік намагається його зображувати. А мати так стурбована вибудовуванням своєї "кар'єри", що така дрібниця, як тепленький рідної грудочку, привертає її увагу не більше півгодини в день, та й то більше з приводу укладання мерщій спати. Недоїдає і недосипає, без ласки, як маленький в'язень йде він, конвойований нянькою.

Малюк, мені хочеться говорити з тобою. І я, і твоя прабабуся плачем при одній думці, як ти тепер.

Навряд чи ти коли-небудь це прочитаєш. А якщо і трапиться, то зрозумієш чи що? Напевно нас самих.

Спи, маля, в своєму ліжечку, хай тобі сняться тільки хороші сни. Нехай присниться, як бабуся Наташа співає тобі колискову , а ти, лежачи на її ногах, солодко спиш. Поки, поки, малюк!

Баба Наташа
, Ти скоро забудеш мене ... Я, звичайно, цього не хочу, дуже не хочу. І мрію, що коли ти виростеш, ми станемо з тобою друзями такими, якими не змогли стати з твоєю мамою.

Ти пробач мене, що не навчила я її бути доброю і любити близьких, і поважати старших. Вона принесла багато болю твоєї прабабусі Олі, моїй мамі. Її холодне серце або дурість не дозволяють зрозуміти ні твої почуття і те, як вона тобі потрібна, ні наші.

Так, можливо, все пройде, і час вилікує нас. Або, нарешті, зміниться твоя мама Ксенія, яку ти так беззавітно любиш. Але при всій моїй оптимізмі віри в це з кожним роком все менше.

Маленька моя дівчинка, я буду писати тобі й потім, через багато років, коли вже не буде, нас ти згадаєш і прочитаєш. Ми тебе любили. Я прощаю твою мать, я бажаю їй тільки добра і не проклинаю. Але не будь такою як вона !!!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru