Sunday, January 11, 2015

Моя "циганська сім'я": троє дітей і п'ятеро онуків

Будинок, в якому збуваються дитячі мрії
Написала назву і зніяковіла: адже люди подумають, що ми живемо в таборі, або чого-небудь похлеще можуть напридумувати ... Але правда буде іншою. Моя замальовка про сім'ю російської, не дуже великий, дружною і багатою на онуків.

Первый день рождения
Перший день народження

Я Супербабушка. У мене 5 онуків, і всі дошкільнята. Тому мій будинок можна назвати супербудинку. У ньому збираються всі: діти (їх троє, а з «половинками» - шестеро), онуки (3 дівчатка і 2 пацана), ми з чоловіком, наші свати, наші старенькі улюблені матусі-бабусі-прабабусі Ліда і Маша. Зустрічаємося з приводу днів народження, свят і без жодного приводу - просто поруч опинилися.

Все крутиться і крутиться як у білки в колесі. Дорослі встигають поговорити один з одним та обмінятися успіхами і невдачами, послухати поради «бувалих». Дітлахи встигають пірнути в самі потаємні містечка й витягнути або навпаки втратити будь-які дрібнички. Їх пересування нагадує броунівський рух. Вони пробують керувати велосипедом та дитячої машиною, скакати на «конику», вивчають будову і повадки улюбленого кота Філі і собачки Алекса. Роздирають їх на частини, але все - від великої любові і спраги бути лідером.

Кузен и кузина
Кузен і кузина

Коли ми буваємо у відпустці, то з будь-якої країни завжди привозимо подаруночки всім на добру пам'ять і як знак любові і поваги до кожного члена родини. Обговорюємо кожен подарунок (іноді це дійсно схоже на гул циганського табору) і прикидаємо, як обдаровуваний поставиться до нашого сувеніру або знаку нашої уваги.

Внучата люблять залишатися в нашому будинку ночувати. Я укладаю їх разом на розкладний великий диван. Ми читаємо чарівні казки, а вранці цей диван перетворюється в замок, собачу будку, машину, паровоз, літак або фортецю. У нашому будинку не перекладається, а тільки поповнюється стратегічний запас дитячих речей та іграшок Мій дім завжди відкритий для них і, поки я жива, буде пристанню доброти, любові і свободи пересування. Будинком, де збуваються дитячі мрії і завжди пахне вкусняшками і пирогами. Теплим, затишним «родинним гніздом», нехай і з циганським ухилом. Приходьте до нас!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru