Wednesday, January 7, 2015

І яка ж вона бабуся?

Прочитавши статтю, "Яка ж я бабуся?" , я була дуже здивована тим, що повідомлень в обговоренні - 181. Стаття по корисності має лише 7 балів, але сама назва викликало бурю емоцій і велике обговорення. Хочу розповісти свою історію, і може бути, хтось змінить своє ставлення і до своїх мамам і свекрухам.

Я дуже хотіла дитину. Довго вмовляла чоловіка (у нього був важкий розлучення і, думаю, він просто боявся повторення) і, нарешті, відбулося. Думки про те, що мені потрібна буде допомога мами, і тим більше свекрухи , не виникало абсолютно. Я все можу зробити сама! Я краще всіх зможу, і я хочу впоратися з цим сама!

Син у мене народився вагою 4 кг. Так як він був крупненький для мене і йшов якось неправильно, у нього поламалася ключиця. Відразу це не виявили, в підсумку після пологового будинку , запросили знайомого хірурга, і він наклав шини. У мене був шок. Маленький мій синочок був схожий на Ісуса, якого розіп'яли. Сльози просто мовчки котилися з очей, і адже нічого не можна зробити! Все це я розповіла до того, що до 3-4 місяців я панічно боялася дати його комусь іншому, навіть рідній мамі.

У півтора місяці нас поклали в обласну лікарню. Їхати з пересадками близько півтори години. Ніяких умов. Вода холодна і то по годинах, про годування тихо промовчу, в палатах бігають таргани. Чесно, розраховувала на допомогу мами. Мама в той час не працювала, і мені здавалося, що це природно, що вона мені допоможе. Я сподівалася, що хоч за їжею не треба буде ходити по магазинах. У тому місті жила моя тітка. Але от якось її мені було незручно просити.

Мама, не те, що їздити, навіть запропонувати свою допомогу не подумала. Вона тут же видала, що з цим впорається тітка. У підсумку я ночувала з дитиною вдома, вставала о п'ятій, збирала дитину в корзинку від коляски (боже, яке щастя, що купили саме з нею!), сідала на рейсову маршрутку, доїжджала до обласного центру, пересаджувалася на міську маршрутку і до восьми була в палаті. Після всіх процедур їхала додому.

Свекор пару раз відвозив, чекав і забирав нас. Мої не могли - стільки часу сидіти і чекати! Папі було шкода часу, мамі - не шкода мене. На весь цей захід з лікарнею пішло дуже багато грошей (довелося навіть заплатити, щоб мені дозволили їхати), але ніхто з батьків так і не запропонував матеріальної допомоги.

Синові півроку. Чоловік дуже хотів зробити ривок і дописати дисертацію. Почали міркувати про те, щоб ми з дитиною пожили у мами. Пояснила ситуацію мамі, запитала ненав'язливо - вона промовчала! Потім, поговоривши з татом, явно з небажанням запропонували спробувати. Спробували ... Плюнули на дисертацію і приїхали додому. Плюнула тому, що бачила їх ставлення. Видно, коли людина незадоволена, намагаєшся йому не заважати, робити все сама, але ... Бачачи мій настрій, чоловік наполіг, щоб ми повернулися.

Я приходила до них на вихідних (один день), щоб вони могли пограти з онуком, але, як виявилося тепер, вони цього не хотіли і хотіли просто відпочити. Мама постійно намагалася мене вколоти. І фігура в мене розпливлася, і плечі стали як у мужика (а в півроку син важив 10 кг без верхнього одягу, так у мене і хребет був, як висловився мануальщик, "як шахівниця"), і чоловік такий-сякий, не допомагає , і взагалі, онука давно хрестити пора.

Коротше, вихідні були класними! Але так хотілося, щоб онук спілкувався, думала, що налагодиться все і ... може, мені тільки здається, що вони незадоволені. Але, як кажуть, насильно милим не будеш.

А ще в мене є дідусь, і на той момент була жива бабуся . Жили вони досить неохайно (м'яко кажучи), дідусь практично сліпий і глухий. Для них було нормою вийти з туалету, обтерти руки об одяг і всунути дитині печиво, яким їх кілька днів тому пригостила сусідка. Тому, візитів до них я уникала.

Залишалися тільки батьки чоловіка та його сестра з сім'єю, які жили всі разом. Ось куди я могла прийти і, звалившись у крісло, тупо дивитися в телевізор! Приходячи додому, я не пам'ятала того, що я дивилася, але було відчуття, що я відмінно відпочила! У своїх такого не було. Я могла відпочити, тільки якщо син спав (але зазвичай я була зайнята), а в період неспання я завжди була з ним.

Син підростав. Прийшла в черговий раз до батьків. З мамою готували обід. Прокинувся дитина, і я попросила батька з ним трохи погуляти, поки я закінчу (вони живуть у приватному будинку). Виглянувши у вікно, зазнала тихий жах. Мій малюк (трохи більше року) намагався залізти на викладену з каменів альпійську гірку, а дідусь спокійно катався на гойдалках в декількох метрах від нього! Якби дитина навернувся, дідусь встиг би тільки собі вивернути ногу, перестрибуючи через цей витвір з каменів. Для себе я зробила висновок, що маленьким я його тут не залишу.

З батьками чоловіка історія інша, але з тим же висновком. Ці постійно норовлять нагодувати його тим, від чого у нього, найімовірніше, буде алергія . Ми з чоловіком алергіки, а, як відомо, у такої пари майже напевно дитина буде таким же. Якщо у нас є алергія на мед, то я не буду давати дитині мед, хоча б до тих пір, поки дитина сам не буде усвідомлювати ступінь ризику. В останній раз, коли я з'їла одну столову ложку, мені було настільки важко дихати, що я вже думала, і не виживу.

Сперечатися марно, просити теж. Навіть при мені крадькома бабуся дала якось мандарин. Хоча цитрусові я суворо заборонила давати взагалі. На моє запитання: "Навіщо?", Відповідь була приголомшливим: "Та нічого не буде!" ("Нічого не буде" лікували близько тижня.)

А потім захворіла моя бабуся. Її поклали в лікарню. Сестра їхала на море. Подзвонила їй і дізналася, що батьки вже на море! Мало того, що це маячня якась їхати відпочивати, коли людина рідної в лікарні, так ще мені навіть не спромоглися повідомити! Я як підірвана бігала то в лікарню до бабусі, то до дідуся (він же сліпий!), А вдома дитина блював і температурив, так як у нього різалися зуби. Так, з ним був тато, але мені від цього легше не було.

Потім, як з'ясувалося, мені не подзвонили, бо знали, що я не схвалю, зіпсую їм настрій, а взагалі вони на мене не розраховували! Вони попросили сусідів бабусі (додумалися!) Відвідувати, але я ж про це не знала! Та й бабуся, судячи з усього, була не в курсі, де її дочка.

У бабусі був рак, і вона довго і болісно вмирала. Чоловік постійно був на роботі, а, прийшовши додому, продовжував працювати за комп'ютером до сну. Ходити і допомагати бабусі у мене не було можливості. Ходила сестра (вона не замужем і дітей немає), і доглядала мама. Синові не було й двох, коли бабусі не стало.

Далі було зовсім весело. Мене звинуватили в усьому, в чому тільки змогли витончений розум і фантазія розсудливих людей. Виявляється, я ПОВИННА була доглядати за бабусею. Дитину я ПОВИННА була залишати у свекром (мала везти дитину на маршрутці взимку, де над головами купа сопливих і кашляють, щоб посидіти з бабусею, а дитину в той час ще й нагодують чимось).

І взагалі, я така гадина, що не допомагаю батькам і, як сказав тато: "У тебе навіть думки не виникає допомогти мамі!" А коли власне мені допомагати, якщо весь будинок, готування, прання, прасування, похід на ринок з коляскою і в принципі і сама дитина на мені?

Дід образився, що я не давала йому правнука після пологового будинку (сліпому, розп'ятого дитини ?!). Образився, що не ходила і не прибирала в їх квартирі, що я приходжу, але не сиджу і не веду з ним розмірене бесіду про життя (а коли, якщо дитина під ногами, як шило, крутиться?), І ще купу гидот, які і писати не хочеться. А так як я цього всього не робила, то квартиру дідуся подарували сестрі!

Мені про це оголосив дідусь під час святкового новорічного вечері. Оголосив, упиваючись своєю владою, і повчально рекомендував змінити свою поведінку. Тоді, може, ще вони подумають ... Мене після такої розмови трясло місяць!

Ні, я не шкодую, що квартира дісталася сестрі, може, воно й правильно, хоча і тут можна посперечатися, але образило інше - їм на мене наплювати. І на мене і на онука. Я не кажу про допомогу від них - її не було і навряд чи вона з'явиться, я говорю про те, що вони і зрозуміти не хочуть, як мені!

Вони не те, що не приходять в гості, але й не дзвонять навіть! Мама могла спокійно сидіти в машині під нашими вікнами і не піднятися на другий поверх, щоб побачити онука, хоча до цього не бачила його кілька місяців. Їм і в голову не приходить, що мені було важко, вони наполягають тільки на те, що важко було їм, а я так - завела собі дитину і прикривав цим, щоб не допомагати.

Коли я йшла жити до ще тільки майбутньому чоловікові, тато видав йому просто приголомшливу фразу: "Нам простіше буде - на один рот менше". А нещодавно видав ще одну: "Ти коли до нас приходила, то хотіла відпочивати, а ми повинні були все кидати і розважати його".

Син до двох років два рази за ніч просив молока (вставала і робила). Я постійно не висипається, втомлювалася - як наслідок, імунітет був підірваний, і я постійно хворіла. Саме постійно: три тижні хворію - тиждень перерва, і по новій. Одна подруга сказала недавно, що в цей час я виглядала як зомбі.

Зараз синові вже три, стало легше. Я "вирівняла спину", зайнялася собою, схудла на 12 кг.

Я не чекала допомоги. Я все зробила сама! Моя дитина за три роки жодного разу не хворів серйозно (так, тільки сопелькі). Я постійно займалася з дитиною, робила всілякі посібники. Батьки пишалися тим, що їх онук уже в півтора року міг спокійно говорити пропозиціями, вимовляючи практично всі літери. Але ... Ці постійні докори з їх боку мене діставали і просто підкошували на корені.

Коротше, я з ними не спілкуюся. Ніяк. Тільки так я, нарешті, знайшла душевний спокій. Сподіваюся, що дитина зрозуміє мене, коли виросте, а може, щось зміниться ...

Хоча ... недавно подзвонила татові і привітала з днем народження (знову хотілося бути гарною). Довго вислуховувала докори, пропонувала варіанти спілкування ... У підсумку, після двох годин "спілкування" по телефону, тато сказав: "Нехай все так і залишається".

Так що, дівчата, якщо бабуся телефонує вам і цікавиться онуком, значить ще не все так погано, якщо гуляє з ним хоча б раз на місяць - у вас нормальна бабуся. Якщо у вашому житті є бабуся, яка присвячує онукам трохи більше, ніж прогулянка на місяць, то вам можна позаздрити. І всім вам разом просто пощастило, що у вас не така бабуся, як у моєї дитини!

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини ruserialy.net rukodelie-club.ru rybobot.ru rusmel.info russtus.ru rybniki.ru rvolchansk.ru www.sambouz.com salaty-vkusno.ru www.samobustroy.ru